2016-01-26

阿提哈德航空商務艙Etihad Business Class 體驗-1 (A340-600)


終於有時間寫下野,今篇就會講下上年八月坐阿提哈德航空的經歷。

阿提哈德航空(Etihad)係阿拉伯聯合酋長國(阿聯酋)的國家航空公司,基地位於阿布扎比,佢地係2015年6月先開始加入香港的市場,係正式展開服務之前的幾個月(2015年初),就推出咗各種的超值的機票優惠,就係因為有優惠,我先有機會一試佢地嘅服務啦!

中東航空公司一向比人嘅感覺係豪,但今次選擇飛Etihad 的原因,只有一個字:抵!
點抵法?商務買一送一仲可以open jaw~ 所以呢就借呢個機會去歐遊 (同呀媽講我陪你去旅行呀!)。

行程
去程:香港(HKG) > 經:阿布扎比(AUG) > 倫敦/希斯路(LHR)
回程:馬德里(MAD)> 經:阿布扎比(AUG) > 香港(HKG)

以上行程兩人機票夾埋所有稅項/雜費,都只係港幣$29,488 (即平均每人$14,744)
暑假嚟講再加埋係商務艙真係無得輸。

唔好講咁多,先分享第一程的體驗。

日期: 1 AUG 2015
航班: EY 833 HKG > AUH
 (A340-600)

Business Class 當然有獨立的Check-in 櫃位啦!

行李都被掛上「Priority」的牌,仲有因為轉機只有2.5小時,所以行李都被掛上「HOT TRANSFER」
雖然坐Business Class 可以入Lounge,但Etihad 係香港用 Plaza Premium Lounge,加上時間唔係好多,所以我無入啦!

起飛前指定動作 (去到都已經Final Call,拿拿聲上機)
當日執飛EY833的機型係A340-600,一般嚟講飛香港都係用A330-200的,所以都幾難得架!
A346 有First Class,而A332 係無嘅。不過,因為香港線無賣First Class 呢班機都係將佢吉咗。

一上到機,空姐/空少會派Welcome Drink 同埋為你落定陣間個餐嘅Order。
順帶一提,我坐之後幾班的航班,Business Class 都有個Food &Beverage Manager 為你準備同介紹餐飲
Etihad A340 的Business Class 係上一代的款式 Pearl Business ,同最新一代的Business Studio有少少分別
我揀咗杯香檳,之後空姐/空少不斷咁樣加比你
總之要你個杯一定係會滿...
好鬼闊落
同埋留意返,Etihad Business 中間係無overhead locker,夠晒空間感

坐位有放水的地方同大量放隨身物品的空間

調較坐位的控制器

Safety Card
180 度Flat Bed
Noise-cancelling headsets
戴住根本聽唔到出面

Amenity Kit
之後幾班飛機都係一樣,因為要轉機關係
所以去完成個Trip 有4個一模一樣的Amenity Kit

起飛後無耐就派nuts,亦都係不斷加
差啲食飽咗
雖然你可以自選食飯時間,不過香港時間7點起飛,都係時候食飯架啦,所以我揀左一起飛就食


Starter - 我揀咗Arabic
仲有2個Choice 可以揀

Main - 有4個Choice
我揀咗Prawn in sweetcorn sauce
幾足料,飛機餐嚟講好正!



最後,仲有個甜品
Warm chocolate fondant pudding
fresh berries with Greek yogurt

呢個真係好好食... 不過亦都搞到我飽到上心口
Etihad 好似大部機都有wifi (收費),系統名就叫Etihad Wi-Fly,實際好似係用T-mobile 的系統。
咁既然呢班機有wifi,我食完飯就比錢用下wifi,打下比朋友晒下命 XDDD 
雖然無圖,但係用到Line 打Video Call,我自己覺得速度唔錯。

收費如果就分2個鐘 ($11.95美金)、4個鐘($17.95美金) 同Flight pass($21.95 美金) (如果我無記錯)
如果你肯定自己接住落嚟班機係有wifi,不妨買Flight pass,24小時內可以用,下一班機都用到(不過你要肯定下一班機用同一套系統,因為飛香港的EY833/EY834 隔日會用塞舌爾航空(Air Seychelles)的飛機執飛,雖然都有wifi 但兩間公司採用的系統係唔同,訂飛個陣如果係寫住 Etihad On Air Seychelles Configured 就代表個班機係用塞舌爾航空的飛機啦)


話咁快,8個幾9個鐘就到Abu Dhabi 啦! 其實如果可以我想坐耐啲都ok :p
先講住第一程先,下一回同你講下阿布扎比轉機同埋Etihad 皇牌A380的機艙!!!!
請密切留意!

沒有留言:

發佈留言