2016-09-12

因..國泰航空 CX357/8 HKG<> MAN

因航從來不是我自己的首選,不過因為要去Manchester 上堂,而飛前的一日要野做。
只有CX 呢班機夾到Schedule,可以一落機去上堂。



其實真係考慮咗好多個方案先買呢程佢,票價約$7000,直航黎講可以接受。但係係O class,即係無得儲里數,飛咁長途都無里數... 真係呢.... 下一個booking class 又貴差唔多成$3,000.. 即係比多$3,000 又唔值..... 無奈之下都要揀佢。

基本資料

日期Date: 21 NOV / 30 NOV 2015

航班 Flight: CX357 / 358
航機 Aircraft: 因...國泰航空 Cathay Pacific
客艙 Cabin: 經濟 Economy
計劃起飛時間 ETD: (+8) 01:10 / (+1) 06:30
計劃到步時間 ETA: (+1) 12:00 / (+8) 07:35
飛行時間 Duration:約 12小時hrs 50分mins /  11小時hrs 40分mins

去程 CX357

時間黎講幾好既...
訓覺時間起飛,落地岩岩英國時間朝早

班CX357 感覺上都好滿接近Full flight
我坐後排,去到我個到已經無Choice,得返Pasta
算啦,香港凌晏時間唔食都無所謂,所以無要頭個main course。

最後,派晒餐空姐驚我肚餓都好堅持比個餐我...
咁我開黎影下相啦...

但老老實實,真係好難食... 點解可以咁樣浪費食材? 
早餐
空姐係上一餐私人"醒"的,問定我食咩... serev咗我先,要多謝佢

回程 CX358

MAN Checkin counter

用Gate 204 

飛前的早兩日,英國遇上一個超大風... 


因航777 的好處係3+3+3

返到香港
回程我無影到份餐,來回都有哈根大師雪糕派。


總結:因航係競爭對手太多的底下,都會推出超平的O class機票搶客,O class 之後下一級可以貴勁多。但就係因為呢個行為,令作為乘客的我感覺好差 (講多次O class 無得儲里數),覺得套飛唔抵。

不過,呢程叫做近年我自己的第一次的CX長途 (通常都係飛短途),兩程的空姐都好好笑容,無遇到上網成日聽人講的Black face,亦都無話要講英文先對你好,我自己英文麻麻地,都係直接講廣東話溝通。

其實班crew佢地都係打份工,你點對佢佢咪點對你囉,所以服務方面係靠班空姐加返分。

另外,我由2013年開始,每年都叫做去2次英國,通常都係坐Emirates 或者Etihad 發覺中東公司明顯人手充足啲,我未見過一間公司Long haul 啲Crew 做到無停手。近年,國泰成日比人話Service 差,其實係唔係因為唔夠人手呢?

硬件方面,除咗777 3+3+3 比人闊之外,IFE 唔夠中東公司黎播... 如果因航出3+4+3 直頭無需要考慮坐佢。

食物方面個Pasta 真係難食到一個點...點解可以咁難食?

國泰如果再算廣東話空姐再加3+3+3 做賣點,點同其他公司鬥呀?

報告完畢

沒有留言:

發佈留言