2016-11-15

飛地 - 阿聯酋之旅 2


距離上一篇「夜遊杜拜」系列都相隔一段時間,今篇就講下阿聯酋的其他酋長國。

*本行程為2014年12月


酋長國-Fujairah

今一篇就會同大家介紹一下酋長國-Fujairah (Google 譯「富吉拉」),Fujairah 係我旅程一定要去的目標之一,因為出發前做research,無論網上同旅遊書都好小介紹呢一個地方,但我就係地圖見到一啲好特別的地貌叫「飛地」。

飛地 (enclave) 簡單啲嚟解釋呢即係「國中國」,係阿聯酋的國土入面原來存在一啲阿曼(Oman) 的飛地,同埋阿曼的一啲國土係比阿聯酋分開咗,並無任何陸路的連接。


我由阿布札比開咗大約3個鐘頭車就去到Fujairah 啦 (全程靠google)。



上圖紅色的位置就係阿曼的國土
可以見到有部分國土係阿聯酋境內 或 被阿聯酋分隔

*圖片來源  http://wikitravel.org/en/Oman 並經過後期加工


Fujairah 有咩特別?

Fujairah 城內
(係UAE 渣車要小心呢啲減速壆,周圍都係
但入黑好難睇得見)

1. 唯一一個面向阿曼灣而唔係面向波斯灣的酋長國
2. 地貌比較阿布札比同杜拜明顯不同,大部分都屬山地
3. 擁有阿聯酋境內舊的清真寺

老老實實Fujairah 相對阿布札比同杜拜樸實,可以感受更濃厚的中東氣息,但就真係無咩景點。









Fujairah Fort 

Furjairah 有一個堡壘,唔駛收錢,可以影下相。


  




Fujairah 博物館

Fujairah 有一個博物館,係Fujairah fort 旁邊,不過阿聯酋係一個好年輕的國家,博物館都幾細,其實都無咩野睇。

娘親同家姐聽緊講解


Al Badiyah mosque清真寺

Al Badiyah 真寺係阿聯酋境內最舊的清真寺,相信係1446 年BC 建成。


最大特色係4個圓頂
 










Wadi Al Wurayah

Wadi 係阿拉伯文應該係指谷,係酒店Stay 的時候見到有介紹呢一個地方,但去到見到有告示維修封閉中。
*本行程為2014年12月



有一個類似水霸的建築,但我唔知咩黎


印象中影呢張相當日係星期五/六 (即係阿聯酋地區的weekend)
當地人真係停架車埋一邊,煲下茶/咖啡就可以hea 就一日
(但好多蒼蠅 -.-)




唔知點解條路唔通

馬德哈 ولاية مدحاء Madha- 阿曼飛地

飛地係吸引我去呢個城市嘅原因之一,最有趣的係阿曼飛地入面又有阿聯酋的飛地-那赫瓦 النحوة (媽呀! 好複雜呀 )

馬德哈飛地係無任何邊境設施,只有一啲路牌



一堆阿拉伯文的告示








飛地旁邊有一個油站,雖然會收AED,但入油用返 Oman rials 黎計數,而且油價比UAE 平,吸引咗好多當地人入油。

不過呢間油站無得用信用卡

 印象中1L 都係 港幣 $1.5~ $2 左右
阿聯酋係 $2-$3左右
  
兩國的交界

入完油去咗馬德哈探險,發現左一個camp site,比當地人度過一個周末。

當地人請我入阿拉伯coffee~


又請我食野啦
一啲類似年糕質地的野,味道 er.....


幫我包埋頭

camp site 仲有一啲有蓋的房比女人同小朋友用,我娘親同家姐被邀請入去,我無緣見識。


Dibba

離開馬哈,就去另一個被阿聯酋分開的阿曼地區。

Dibba 係一個比人分開3分的地區,一部分屬阿曼,一部分屬阿聯酋Fujairah ,一部分屬阿聯酋Sharjah。


Dibba 唔同哈,係設有檢查站既,兩個關口都係Dibba Al-Hisn地區,一個係Dibba Ring Road (西面),一個係Corniche St.(東面)。 遊客只可以使用東面檢查站進入阿曼地區。


不過就唔會係passport 上面吸印,檢查員亦都好寄怪點解有外地人黎。



西面檢查站
我地比人打回頭,叫我地去東面
成功從東面檢查站進入
歡迎告示



Dibba 的海灘


感覺唔太乾淨






入油可以見到係用Oman Rials
價錢平UAE 一截

Dibba 入面其實乜都無,求奇見到間飲品店就買野飲,逗留咗一兩個鐘就走了...
成個trip 都無咩影過自己租個部車


叫咗個 菠蘿smoothie
甜到爆,每一口都係糖

中東地區啲甜野都係好甜 -.-


Dibba 全景

飲完野就去返阿聯酋,直踩3個鐘返杜拜了!

要留意返一進入Oman 地區電話網絡都會變漫遊,如果靠google 留做GPS 記住download 離線地圖。

呢個阿聯酋之旅分享暫時係咁多,如果大家有咩問題,歡迎隨時留言!!!



--

|上一篇:夜遊杜拜- 阿聯酋之旅-1

-----
全新facebook專頁: Fasi Travel 花士遊
請多多支持比個like 啦!!!

沒有留言:

發佈留言